"- Imorgon, är det idag?"

Så har han gjort det igen, min papi Kenth Vedin, han satt med mamma och kollad ei gårdagens tidning och innan han frågar mamma så kollar han på prognoserna för vädret där det står idag, imorgon osv...så hans fråga till mamma blir då "- Imorgon, är det idag?" =) HAHAHAHA när jag pratad emed mamma i mobilen bara för en stund sen och hon berättade så tjöt jag av skratt, jag verkligen höll på att avlida av skratt, ju mer jag tänkte på frågan ju mer skrattade jag.. mamma började också tokskratta, först för att jag skrek av skratt sen insåg hon sjukt kul det faktiskt var.. så jag sa det, nästa gång chefen frågar om jag kan jobba imorgon så ska jag kläcka Kenthas komentar :P så skönt att få skratta så där...

Här kommer mannen som kan sätta alla möjliga citat =)



Hade jag varit smart hade jag antecknat i en bok från dag 1 då denna man kom in i vår familj, för han har sagt så sjukt många roliga komentarer genom åren, svårt att inte älska han =)

Nu ska jag lägga mig, skrattet har lagt sig någolunda :P

Tack för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0