"- Ta notis att din mages is leder precis mot en 30års kris utan kis..."

Tjohoooo vad jag är en lyckligt lottad jänta, fick 0h sömn inatt, så underbart skönt, gick dock superbra att jobba, tröttheten lär ju komma med besked förr eller senare, men ingen idé att sova nu för då är allt definitivt förstört inför kommande nätter, bara kämpa på, ska ju till Frenells och ha kul =) så efter det kan jag säkert sova....

Hade "bebispass" idag vilket innebär 8-13, skönt när man är en aning sliten, skulle ju passa på att sola på jobbet, är ju billigt att sola där och bra rör, först hade jag inga "Pippipengar" alltså guldtior men en hjälpsam kollega fixade den fisken och gav mig växel på en hel 50-lapp.. så efter det droppade jag kläderna, svepte in mig i handduken och trippade bort mot solariet nere i källaren och tar tag i handtaget till solarierummet och vad händer?
INGENTING, det är låst, gissa om man känner sig dum, iförd handduk och inga nycklar till att öppna, försöka få tag i någon nyckel utan att springa upp på avdelningarna var lite klurigt men lyckades till slut..tänk vad man måste gå igenom för att få sola =)

Nu är jag hemma hos Vedins tills det ska bli Singstar kväll hos Frenells, just ja, måste få i mig någon slags föda, funderar så det luktar bränt... får se vad jag hittar på....

" The Show must go on!
The Show must go on!
Inside my heart is breaking,
My make-up may be flaking,
But my smile, still, stays on! "
'

Längtar bort mot Thailands värme, ska bada värre än en badanka , sola värre än en fåfäng blond iller, njuta av att vara vaken vid en solnedgång, leva billigt men bra, mata apor och ge dem slängkyssar, jag ska helt enkelt njuta av en välbehövd semester... =)

Jag har en grym ålderskris som jag kämpar med, det är inte åldern i sig, men allt jag borde ha ordnat vid det här laget, ja ni vet, plattv, körkort, fast jobb, man och barn, vältränad kropp..men jag har tydligen hört att man inte kan få allt man vill ha...  kroppen är iaf under "renovering", körkortet är väl inte allt för långt bort, eller ja det vet jag inte förens Tessan har skrikit åt mig att så kan jag inte köra =) men det har ännu inte hänt för vi väntar fortfarande på tillståndet.. och faktiskt ska jag ju åka utomlands för första gången och det blir Thailand, så det är ju alltid en början...
I övrigt noll kärlek, noll barn, noll för ett fast jobb... dock börjar jag känna mig lite glad över att badringen man har runt kroppen blivit mindre, känns ju inte så himla rockigt att se ut som man året om ska till stranden med en jättebadring under kläderna... Tuttarna blir ju betydligt mindre men lite svinn får man räkna med :D

Nej, tack för nu! Vi hörs! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0