A beautiful babykick

ja så idag fick jag för första gången känna Maddes bebis sparka, vilken känsla, livlig krabat hon har där inne, längtar tills bebben kommer ut så man få gosa och köpa söta bebiskläder, köpte en liten mössa och småstrumpor till när den är nykläckt...häftigt att liv växer inuti ett annat liv <3

Har varit "kokko" hela dagen, sovit några få timmar på 2 dygn, vet snart inte vad jag sysslar med, idag skulle jag beställa mat åt mig, mamsen och Madde, blev kaos, visste inte hur man skulle få fram något i huvudet, visste inte om jag betalt, om jag hade tryckt in koden, om jag tryckt rätt...tur att kassabiträdet var van såna som mig, han bestämde vad jag skulle äta och dricka i princip, helknäppt det kan bli när man inte får sova...yr och tappar ord, svårt att sortera tankar och känner mig låg... tack och lov för mötet, var sjukt trött och visste knappt hur jag skulle hålla ögonen öppna men jag bestömde mig att jag tänker gå oavsett om jag så skulle råka somna där, jag vill anstränga mig och det måste ju räknas till något iaf... detta är just vad jag orkar med nu...

Tänker på min syster som blir behandlad illa och det gör mig så ledsen, fattar inte hur folk tänker och beter sig ibland, hon förtjänar så mycket bättre!!! <3

Idag var det ingen träning, skulle inte orka med det när jag är som jag är pga sömnbristen..men imorgon kör jag på igen efter jobbet, mina favvopass är imorgon, eller ja alla pass man gör är grymt bra =)

Ska krypa i säng och hoppas hoppas hoppas att hjärnan ger mig sig och slappnar av...

Tack för idag och sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0