Another You...

Idag mår jag lite bättre, eller försöker att inte känna efter så mycket men kul att familjen kom hit på middag :) fick skratta en hel del, speciellt när mamma och papi kom innanför dörren, såg ut som, ja hej kom och hjälp mig typ :P och ingen kom... här kommer en vacker bild =)

Behöver inte säga mer va?

Kolla in deras liknande jackor HAHAHAHA så UGLY.... men huga vad jag älskar dem :P

Fast jag och Syrran var väl inte vackrast heller :P här kommer en fulbild på oss...

not so nice!!!

Men fy, vill ju gå och kräkas =) men det är ju KÄRLEK på bilden iaf...

..

Här ligger "Möken" och Ariel och trynar, så skönt att ha tillbaka min älskling... <3

Nu ska jag och Syrran kolla in HM:S bikinisar, så jag kan köpa nåt till jag drar iväg till Thailand =)

Vi ska ha en mysig kväll så hoppas ni kan få det med ;)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0