" Att börja acceptera sig själv, är början till att växa upp."

Var ut en stund på Birsta idag och handlade en full Ikea papperskasse med grejer, hann inte ens komma fram till ytterdörren hos Vedins när påsen bara totalpajade, precis allt åkte rätt i stentrappan, ljuslyktorna smällde högt när de landade, jag bara tänkte "detta är så typiskt mig!", sen sjung jag "Oh happy day" inombords, bar in grejerna i hallen hos Vedins sen gick jag ut och sopade upp allt glassplitter..

Umgicks lite med familjen, tog en huvudvärkstablett mot förkylningen som cirkulerar i kroppen på mig men som inte direkt fått fäste, käkade middag, sen åkte babymössan på och Syrran kämpade med trollhåret och fixade slingor på mig, blev ljusare, så bra så, fick utstå lite mobbing men vad ska man göra liksom =) Syrran är ju som hon blev...

Åkte hem, pratade lite med lillmadde så vi kanske ska ses till helgen =), trevligt, nu är vaniljljusen tända, nybäddat och skön musik i bakgrunden, en dusch på det här så blir det klockrent....
Ska upp och jobba imorgon, blir ett 7-13 pass, sen om inte förkylningen tagit fäste så fortsätter träning på hög nivå =)

Nej en dusch nu och sen krama kudden....

Bye for today!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0