Bittertanter och småglina

Ja det är bästa rubriken för idag =) för småglina har gått alla på nerverna här hemma, de kör rally över ansiktena, tar inte hänsyn till någon eller något utan bara kutar omkring som två rackarungar, har skällt ut både Alice och Ariel, jag var inte ensam om det, bittertanterna dvs jag, Maloues och Diva, vi lite äldre i familjen säger alltid till på skarpen, tror ni att de lyssnar? inte ett dugg... småglina är irriterande idag, not in a cute way..

Dåligt trött jag var imorse och frusen, jag tycker verkligen INTE om kyla, burr, vill bara dra på mig en skoteroverall, tjocksockar, mössa och vantar, dra duntäcke över mig och ligga kvar tills våren och sommaren kommer, tyvärr går ju inte det, Syrran gick och mobba mig för att jag var så trött och knappt pratad emed henne, stackarn, hon skulle ju åka och jobba fast hon var minst lika trött, bra med 2 tjejer som har sömnproblem liksom =) skönt att haft henne här 2 dar i rad, hon är så gullig och tacksam, och ja hon tar allt hon vill ha hemma hos mig, får väl vara tacksam att hon inte "lånar" mina underkläder men i princip allt annat, men samtidigt är det charmigt också, det är ju så här det ska vara att ha syskon =) sen är allt mitt hennes, bara jag fåt tillbaka sakerna hela :P

Igår kom det en puff av någon konstig obehaglig doft och jag gick runt och lukta och försökte lokalisera var det kom ifrån, till slut började Syrran lukta på sig själv lite oroat, hon sa med osäker min " - men jag har duschat, men tänk om det är jag".. jag började skratta och sa "-jag tror inte att det är du" så lukta jag på henne och började skratta ännu mer, det är inte du bekräftade jag henne... "-det kanske är jag då!" sa jag och började lukta på mig själv men jag luktade bara nyduschad...hur som, vi kom inte alls fram till var de där puffarna kom ifrån, inte nice iaf...

Ska väl göra ett ryck här hemma, sen ska jag dra iväg och svettas lite på friskis, sen ska jag sova hos mor, ska gå igenom inför mötet imorgon också, ska sova hos Vedins så jag ska se om mamma vill gå igenom VT med mig iaf annars gör jag det själv, imorgon bitti blir det ett träningspass med Syrran och hennes close friend Sandra, ska bli kul med lite kända ansikten...
Fick se ett känt ansikte på friskis igår, Pillan, det var nice =) hoppas vi syns mer där...

Nu ska jag återgå till mitt.. ha en fin Fredag!!!

 Syrran

 Småglina

 Me

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0