"Den förtvivlades bön"

Har varit i en djup andlig svacka, har inte orkat tagit mig för någonting och har ju mått där efter, igår började allt släppa, jag fick bönesvar, ny styrka, nykär, fylld av tacksamhet, ett fint möte och studium, gemenskap med vänner, mysiga kramar som var tröstande på mer sätt än dessa två små killar någonsin kan förstå (Edwin och Tim), samtal i bön, öppnande av mitt hjärta  gav mig en nystart, fann en låt som sa allt jag kände just då och känt ett tag men inte kunnat sätta ord på det och inte heller orkat att försöka... jag kunde använda mig av låten och sen släppte allt... den heter just "Den förtvivlades bön".... en bit ur sången går så här... "..... När jag är svag, gör mig då hel. Och ge mig hjälp när jag tänkt fel. Från tvivlens djup du räddar mig. Mitt enda hopp står till dig." sååååå UNDERBAR och träffade mitt hjärta direkt....  Älskade Jehova gör det igen, räddar mig <3

Morgonen började bra med först en sovmorgon, sen skönsång, studium och frukost, "Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinnet, ja sol bara sol ", sen blev det städning och poppning av musik, nu sitter jag i träningskläder och laddar för dubbelpass, sista passet ska jag köra med Syrran och Sandra, ska bli kul =)

Vilken underbar söndag detta blev!!!

Vi kanske hörs senare ikväll, förstår att ni få stackare som läser min blogg knappt kan vänta på mer bloggande från mig :P men hur som, jag kommer tillbaka =)

Tack och hej!!!


Kommentarer
Postat av: S

Jag ser alltid framemot dina blogginlägg! Speciellt när de är såhär fina. Underbart att läsa. Har varit lite orolig över ditt mående. Du är ju min syster, eftersom vi har samma andliga mamma! Så nu när du känner såhär igen, känner jag i min tur mig väldigt lycklig. :) Många kramar.

2010-01-10 @ 15:13:13
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0