Effektivt

Har hunnit med massor idag, till och med att köra två friskis pass i rad, var rätt möt efteråt kan jag säga men kändes hur skönt som helst, ledaren som hade första passet blev min nya favorit, grymt härlig och sprudlande kvinna =) sådan energi och ingen benget =) blev lite småförälskad i ledarens härliga energi, man blir bara mer peppad att köra ännu hårdare på passet, så det ska kännas och vara =)

Fixade pass idag, bokade tid för vaccination inför Thailandsresan, längtar sjukt mycket till att komma ifrån denna kyla, få koppla av och bara vara, kommer bli underbara 2 veckor....

Nu har Syrran varit snäll och slingat håret på mig, har en sådan där fin mössa på mig =) ser ut som en jättebaby =) kanske ska dra så till Thailand...

Snart ska jag skölja ut detta, sen blir det film och mys med Syrran.... ha en fin kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0