Going strong

Träningen går riktigt bra, är verkligen på G :P and I love it...Idag efter jobbet så var jag och tränade medelpasset, var helt sprillans nytt pass, grymt kul och grymt jobbigt, alltså precis som det ska vara... nu är jag nyäten och nyduschad, duschen är mitt andra hem, men jag har ju fått sällskap av ett av småglina mina, Ariel är helt hopplös, hon ska sitta och titta på när jag duschar, sen då och då slår hon till duschdraperiet, klampar i lite vatten som sipprar förbi henne, efteråt går hon och dricker lite vatten, klampar lite till och sen lägger hon sig och sover på handduken jag torkat golvet med =)

kolla in lilltjejen min... min duschkamrat





Jobbet gick hur bra som helst, jobbade med Danne och Darmin, kan inte bli annat än bra det!!! imorgon är jag ledig vilket jag behöver för gissa hur mycket sömn jag fick inatt, inte en enda timme, hur är det möjligt?
Har dock bara tokfnittrat åt allt, så där sjukt övertrött, visst är jag så som person med men det märks när det blir okontrollerbart, så det har gått bra men huvudet är tungt, ögonen svider och är lite röd, så jag ska snart krypa i säng... imorgon är det ett möte på arbetslivsresurs, sen ska jag möta upp Ida och gå till Mattssons =) ska bli trevligt det!!! Blir nog till att kika på Let´s dance imorgon, har bjudit hem partypinglan =)

Nu ska jag ringa mor, hon var tydligen osnackad :P

Ha en fin kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0