"It´s not ME, it´s YOU"

En sådan tröja har jag införskaffat, den är härligt röd och grann =)
Ikväll har jag jobbat, har varit ledig 6 dagar så det var skönt att åka och jobba, gick dessutom hur bra som helst, sånt där skönt lugn genom hela arbetspasset, that I like =)

Tror jag är besatt av att ta maratonduscher, i kokhett vatten, nästan så där varmt att man nästan bränner sig, men det är ju så skönt, får upp värmen, jag som blivit så frusen sista tiden, har väl aldrig i hela mitt liv varit frusen, ingen rolig känsla, jag som kunnat springa ute mitt i vintern i kortärmad tröja, det kan jag verkligen inte längre, burr, huga huga sommarstuga, usch vad kallt... mitt maratonduschande ger mig extremt torr hud så jag får kanske ta det lite lugnare med detta dilemma :P vi får väl se..

Mina proppar, Alice och Ariel är så mysiga men även busiga, men jag är så kär i dessa småglin...



Ja just nu innan läggdags lyssnar jag på Lene Marlin, var ett tag sedan sist, hade en period när jag lyssnade MASSOR på henne, hon har sköna behagliga låtar, skönt så här på kvällskvisten...ja eller det går väl mot natt =)

Imorgon är det först jobb, sen träning och sen sist men viktigast, möte =), det blir min tisdag iaf, önskar er alla en fin morgondag!!

Då tackar jag er för att ni tog er tid att läsa detta =) CU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0