Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans....

" Jag vet vad som måste göras, ändå så sitter jag kvar här.....förstör inga minnen, du vill inte se mig så här, men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans, jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans...jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här, i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i, jag försöker att strida mot känslan, men den är rädd och spelar ett spel nu, jag får för mig att jag kan vara kvar  men vet inte hur.."

Är grymt kär i Melissa Horns musik, hennes musikstil påminner mycket om Lisa Ekdahls, henne har jag gillat väldigt många år, fanns en tid då jag nästan jämt bara lyssnade på Lisa Ekdahl, lite så har det blivit med Melissa Horn nu...

Är öm i halsen efter 6h Singstar igår hos Frenells, grymt kul det var, mycket folk, Jennie Z och jag insåg att vi är i samma ålder för vi kunde samma låtar, speciellt 90 tals skivan, sen är det roligt för vi har liknande stil =)..jag och Amadeus gjorde en grymt bra version av "Time after Time", han vann med 10 ynka poäng, surt det! :P

Känner att något är på gång i kroppen, jag VÄGRAR bli sjuk, än har inget hänt tack och lov och hoppas det håller sig så... men vaknade med halsont, känns dock bättre efter en kopp med te och honung...

Nu ska jag göra iordning mig och gå på mötet, tror det handlade om vems värderingar man följer... cu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0