Maloues är tillbaka.....





Just me..nothing more

Har legat och sovit till nu, sov ju inte mycket inatt och har inte alls mått bra idag av flera skäl, men så tänkte jag att jag ska skulle gå upp en stund och prova ropa på Maloues och gissa vem som kommer inspringades genom balkongdörren, jo min lilla Älskling som varit borta i 4 dygn, jag som verkligen trodde att det hänt henne något allvarligt och var ledsen för det, nu är jag lätta doch lycklig för att ha henne tillbaka....

Om jag är inte blir bättre imorgon, har ont bak vid njurarna, vet inte om det är något samband med att jag åkt på en UVI, så måste jag ringa och beställa tid hos doktorn, denna skitkyla, är inte speciellt förtjust i vintern...

Dricker krusbär och päronsaft och försöker vara vaken en stund, sen ska jag lägga mig och sova igen, har pratat med mamma som tröstat mig, vad skulle man göra utan sin mamma? Min mamma är också en av mina bästa vänner, så skönt att ha henne i mitt liv, hon är en stöttepelare... Älskar mamma <3

Orkar inte skriva mer just nu, återkommer när jag har ork och lust! Önskar er dock en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0