"...might be easier to say than to do..."

Det finns dagar som man önskade att man dragit täcket över huvudet och legat kvar, allt har känt hopplöst idag, känner mig så grymt besviken på mig själv, att jag inte kan bättre, att jag inte är bättre, att när min prestationsångest kommer igång blir jag totalblockerad och kan inte lyckas, vad resulterar det i? Jo att jag känner mig misslyckad och mer värdelös, det blir en fin ekvation... Jag har skrivit ett tal men det känns inte bra någonstans, det här skapar ångest istället för glädje, och det gör mig ledsen, jag vill inte känna så här....

Sen är Maloues borta, hon har varit det i 3 dygn, det är inte likt henne, hon brukar max vara borta några timmar sen vill hon in, hon är ju så hemmakär, går ut flera gånger men mindre stunder och jag har varit både på övre och nedre sidan av Vi men hon finns ingenstans, jag undrar om det hänt henne någonting? har någon tagit in henne? har skrivit till Sundsvalls djurhem att göra en efterlysning på henne..jag vill ha tillbaka min katt.... <3

Nu ska jag lägga mig och inbilla mig att morgondagen kommer kännas mycket lättare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0