Möte, Sällskapsspel hos Frenells och Bär å kesogegga

En helt klart lyckad lördag kväll, bra möte, trevligt att känna gemenskapen med alla vänner, sen gjorde smågrabbarna (Edwin och Tim) hela min dag, jag var på väg mot toaletterna ute i entrén när jag kände någon som knuffade till mig lite på benet, det var smågrabbarna som sprang och lekte lite jagis, jag blir så glad av att se dem så jag frågar Edwin om jag kunde få en kram och han slänger sig om halsen på mig och får världens mysigaste kram och puss, sen när jag släpper ner honom på golvet igen tittar Tim upp mot mig och säger "-jag kan också kramas!" tror ni mitt hjärta smälte eller? oh ja =) så fick jag en till lika mysig kram och det helt ärligt gjorde hela min dag, för ibland finns inga ord som kan göra så mycket som en äkta kram kan, idag behövde jag just detta och jag fick 2 fantastiska myskramar :D

Sen efter mötet åkte jag hem, dumpade packningen efter en sömnlösnatt hos Vedins, käkade middag, gosade med katterna och gav dem mat, sen tog jag bussen till Frenells där vi samlades ett gäng, spelades sällskapsspel, drog dåliga vitsar (eller jag kanske stod för de dåliga ), bara umgicks =) jag och Jennie kom i mysdressar, det är ju så lovley, vi myste och had ekul helt enkelt...vi spelade bland annat Kranium där jag och Ida var i samma lag och vi vann...jippi =) säger jag ödmjukt ;), sen fick jag skjuts hem och där är jag nu =) nöjd och glad.... just idag känns det som att allt kommer att lösa sig i sinom tid, måste utöva tålamod, jag bara MÅSTE... vad skulle man göra utan alla underbara vänner??

Nu blir det pyjamasen som åker på, ska bädda ner mig själv om en stund, ska försöka studera en stund, känne rmig relativit pigg för att orka ta in det jag läser så jag ska göra ett försök... TACK för denna underbara lördag!! Jag vet vem jag har att tacka allt detta fina jag får uppleva och det ska jag göra!!!

Tack för idag, slut för idag!!!

Sov sött sockertoppar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0