Tror jag blivit "kär"!!!!

*skrattar* nu blev ni allt nyfikna men jag är lite småkär i Stefan Sauk...grrrrrrr... han är så manlig och det tilltalar mig =) här kommer en bild på Mr Hot =)



Men åh, snälla mamma kan inte jag få han? *asgarv* nej jag vet omöjligt och allt annat än rätt, men jag kan beundra han på avstånd =)

Just nu vill jag bara att klockan ska gå så jag får gå till mötet, behöver det, vill dit..NUUUU!!! har sovit som en kratta i vanlig lag men det är bara gilla läget och försöka göra det bästa av situationen =) Ny dag, nya möjligheter heter det väl??

Fick ett oväntat samtal igår, skönt att höra att allt inte är så som man får för sig ibland, skönt att reda ut saker och ting!
Vad ska jag göra med mina rinnande ögon, minsta lilla så rinner det..folk kan ju tro att jag är ledsen konstant =) men är inte det,har bara känsliga ögon, för att inte tala om hur fin sminkningen blir efter en stund...

Lyssnar på en grymt bra låt "More Than Words", so nice!!! =) ja det var allt för nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0