" Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd? Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd? "

Singstar kväll hos Frenells blev grymt mysigt och roligt, mycket folk, trevlig stämning, mycket sång och skratt!!! =) här kommer lite bilder from yesterday:



Jag kom ju först till Frenells så jag fick njuta av denna eld, det var nedsläckt nere i vardagsrummet, elden började ta fart och sprakade och knastrade så där härligt som jag älskar, eld är fantastiskt och fashinerande, har alltid haft ett speciellt förhållande till eld =) *skrattar* mamma var nog inte lika förtjust i min barndom när jag och min finska kompis Tanja eldade upp hela källaren, men man lär sig ju med tiden sägs det, så vad blev lärdomen av en uppbränd källare? jo jag vet exakt hur mycket tapet man kan fjutta på utan att en hel källare ska brinna upp =)



Började med Disneylåtar =)



Rödvin, mmmmmmmmmm, ljuvligt gott!!!

Blev en hel del höga poäng =)





Blev 6h Singstar skönsång =), många var väldigt hesa och ömma i halsen, men dte var helt klart värt det...kan säga att det är sjukt svårt att sjunga Queens låtar, men "The show must go on" är ju så grymt bra så man ger sig på den iaf...

Kom hem vid 02 till Vedins, då fanns det en plats inne i mammas sovrum och där kröp jag ner och började snarka tydligen så mamma skulle putta till mig på axeln och be mig vända mig om, men hon tog tag i mitt ena bröst och insåg själv att "axeln" var inte så där hård som hon trodde och ryckte genast bort handen, imorse skrattade vi båda två, men det var ju så mörkt i rummet och vi båda var ju så sjukt trött, ett bevis för det är ju att jag snarkade =)

Syrran gick runt halva morgonen och mobbade mig för min kropp, hon sa att det skulle kunna använda min rumpa som en dämning vid översvämmning och såna grejer, sen kom det fram att hon inte gillar att min kropp förändras utan att det skulle kännas bättre för henne om jag ser ut som en "tjock korv" som hon uttryckte sig =)
Jag sa att hon får nog passa sig att gå ut med sin häck, folk kan ju tro att det blivit solförmörkelse =) vi är så snäll mot varandra i familjen... vi älskar varandra, vi har bara sån jargong och sjuk humor....



Nej nu ska jag lägga mig och glo på någon film, ska bädda in mig i duntäcke och bara mysa, är hängig och tankspridd, sprallig inuti och allmänt galen =)


Kommentarer
Postat av: S

ååh, justja, jensa var ju där! vad kul. att ni hade kul. :) kraaaam.

2010-01-31 @ 07:02:38
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0