You Could Have

Jo sa har denna måndag passerat i mitt liv, har haft en urusel sömn natten till idag, men dagen blev inte förstörd för det, var seg halva dagen dock, men sen blev det ett medelpass, sjuuukt mycket folk på passet, efter det for jag hem till Vedins och softade en stund, sen tillbaka till friskis och körde ett danspass, det är grymt roligt pass, svettig blir man, man kan ju ta ut sig eftersom det nya passet inte kommit igång än, dessa rörelser kan man ju hyfsat =)

Sen hem och duschade, fick sällskap av Ariel, hon är helt otrolig, min lilla duschkisse, hon vill ju inte duscha själv men gärna sitta nära och titta på, leka med lite vatten som rinner förbi henne, hur kär blir man inte i henne då..jo MASSOR <3

Hur trött är jag nu då? Inte alls... så less på att aldrig vara trött, så där så man kan lägga sig och sova, man tycker att får man bara några timmars sömn natten innan borde man blir ännu tröttare och kunna somna men inte jag eller...

Lene Marlin spelas i mina högtalare...är på sånt humör.....

Nej nu tackar jag för mig, är inte sur utan bara tankspridd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0