I wonder if I ever cross your mind

Upp som en sol och ner som en pannkaka, så är mitt mående just nu, trött på alla tvära svängningar, ena dagen vill man skutta som Tiger för att nästa dag vill man gräva ner sig som en deprimerad iller med påtvingade rosa sparkbyxor och som egentligen gillar bagyjeans...

Har historiens grymmaste mensvärk nu, don´t like at all, känner mig snuvad på fördelen med PMS, har inga barn och inga planerade heller men ska gå runt och känna mig upphängd och nerslängd och plågas med smärtor utan att få ut nåt av det, det kan kännas surt, speciellt när det gör så sjukt ont...

Jag jobbar mycket nu, och många nätter så är inte speciellt social av mig, känns konstigt, inte riktigt jag ju, men sommaren är snart slut och då väntar väl arbetslöshet, dock ingen parkbänk än heller...
Längtar sjukt mycket till jag ska flytta, till en liten 2:a i Bredsand, får äntligen ett kök där man kan sitta och äta, faktiskt bjuda hem folk på middag och slippa sitta på vardagsrumsgolvet eller i sängen, känns lite för intim middag det =), sen att jag fick som ett sovrum med blev en grymt bra bonus =) sen bästa av allt, inge mer kattgnäll, mina bebisar får fortsätta vara fria..that I love....

Min Syrra är ett stort stöd i min livskris, oerhört tacksam för det!!! <3



Träningen går kanonbra, det enda som känns att jag klarar av bra, ser resultat, bättre kondtion, mår bra av att hårt arbete lönar sig, att jag klarar det som jag bestämt mig för, men inget är gratis....

Har varit förbi en stund hos Madde och Wilda, =), härligt, Wilda och jag hade många fina samtal, en riktigt underbar unge, men hon är ju lik mamma sin, kan inte bli annat än underbar <3

Nu är jag nyduschad och ska gå och lägga mig och fortsätta ha ont... tack för idag!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej mosters gullunge!

Jag vet hur det känns med alla jobbiga känslor som far omkring inom dig!Är kanske inge stor tröst,men som jag sagt tidigare så är du o jag otroligt lika.Kommer snart upp och då skall vi kramas,prata o mysa!Jag tänker och saknar dig jätte mycke!Puss o kram I love you!!!<¤

2010-07-20 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0