Jag är inte intresserad av att gå med dig hem

Ja jag vaknade nästan före tuppen, eller nja kanske inte riktigt men tidigt ändå när jag för en gång skull är ledig och kan sova ut, men då är det ju så här att Helex bara är öppet mellan 09-12 så det var bara att göra sig startklar för Bodypump och sen körde jag 70 min Crosstrainer, hann inte mer än komma utanför gymmet, då ringde min yngsta moster Ann-Cha, hon lyckades pricka in de få minuter jag inte var upptagen med nåt, vi fick till ett samtal för ovanlighetens skull, nu menar jag inte att vi är några sär som inte kan ha fungerande samtal, det är att vi knapps hörs för att vi är upptagna på olika håll och lyckas kanske inte synka när den andra har lite fri tid men idag blev det så =) pratade en hel del, riktigt trevligt!!! även att hon som jobbar inom vården precis som jag upptäcker att man blir ännu virrigare av det och tappar lätt ofta ord, byter ut dem mot något helt galet fel, som idag var det min mosters tur, vi pratade om min blivande flytt och packning och så..då säger hon "- Ja men vad bra, då får du ta Nonne och Kenths kalsonger och packa i när de är klara!"

HAHAHAHAHA
Jag började tokskratta, ja visst jag tar och packar ner hela min lägenhet i olika kalsonger, eller sa jag då, kanske att jag ska gå till hemköp och fråga om jag kan få köpa några banankalsonger att packa i... sen tokskratta vi båda två och spann vidare på kartong-kalsonghistorien....

Blev inge möte idag för mig, väntar fortfarande på tjejen som ska komma och kolla på min lägenhet, hon missade bussen och de går ju bara 1 gång i timmen, vet hur surt det är med sommartiderna, jag blev lite nojig igår när jag fick sms:et om att hon ville komma och kolla på lägenheten, hon sa att hon heter Esther och det tyckte jag var ett behagligt och fint namn tills jag såg den otäcka filmen Orphan, huga, jag lovade mig själv att aldrig låta mitt barn heta det, den filmen förstörde ett annars så fint namn...

Har hittat igen gamla låtar jag sökt länge, jippi för Spotify, =), nu kan jag köra gamla klassiker, sådan som mamma spelat sönder i olika perioder för oss barn, nu får du igen mamsen, nu ska du få höra den om och om igen.....

" Jag är inte intresserad av att gå med dig hem.... en natt med mig kan du aldrig få, det du ser som enkelt ger jag mig inte på, hur många gånger krävs det för att få dig att förstå, en natt med mig kan du aldrig få...!!!!"

Nu får Esther ta och komma så jag vet om hon vill ha den och om jag kommer få betala dubbelhyror eller ej...

Dagens upptäckter:

* En man på Helex tränar i vad jag anser vara tighta kallingar, usch ser inte trevligt ut....

* Min shaker luktar konstigt fast den är diskad och nu när jag drack en shake tror jag att jag fick samma andedräkt, that scares me... =(

* Män är en art jag aldrig kommer att förstå mig på....

* Hatar 2010:s myggbett, de är ENORMA....

* Kängurupungen is still there...hate it....

Nu ska jag gå och borsta tänderna och få bort den konstiga lukten, man skulle kunna tro att något krypit in där och dött, vad sjutton var det i min shaker egentligen, har jag druckit upp något dött????
Måste få bort det så jag inte skadar Esther med en karatekick med denna andedräkt...

Over and out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0