R.I.P LillAriel <3

Jobbigt beslut, men det enda rätta, avlivade henne igår och även om det är rätt beslut så känns det inte rätt i hjärtat, fy vad jag grät när jag gick där ifrån... usch men kommer alltid minnas henne... <3


Hade Syrran som livade upp stämningen hemma hos mig, tur var väl det =) vi var ut till Birsta och jag köpte en ny mobil, såg ju knappt något på min display vem som ringde eller skickade sms, dåligt nöjd jag blev när jag hittade en Sony Ericsson S312 Sakura Pink på nedsatt pris, yeah I like =)

Imorgon kliver jag på nätter igen...

Bodypump och Indoorwalking står på schema imorgon, sweeeeeet :P

Nu väntar jag på att en eventuell kattköpare ska komma och kolla på Lissy, sen ska Jag och Sis dra iväg och kolla på min eventuellt nya lägenhet =) *HOPPAS PÅ DEN*

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh. Beklagar avlivningen. :( Men du, varför lämnar du ön, och var kollar du på lägenhet? Sjukt nyfiken! Kram.

2010-07-13 @ 18:22:03
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0