Tårar smakar salt, salt binder vatten, blir man fet av att gråta då?

JA det är okej att gråta en helt vanlig onsdag, för att det finns stunder då allt känns oövervinnerligt och hopplöst svårt, så för att lätta på trycket av den känslan kan man gråta and that I did today, efteråt känner man sig löjligare än allt som gråtit i sin ensamhet, kunde ju lika gärna åkt till Syrran och grina en stund och sen börjat asgarva.. gissa vilken låt som hjälpte mig att få ut lite fler tårar då... " Does she know you"  med Sarah Dawn Finer...

Ny dag imorgon, en vanlig torsdag, först träning, sen åka iväg och jobba, vill inte jobba alls just nu, är för att mitt känsloliv och tankeverksamhet är i uppror, skulle vilja bara vara, ifred på en öde ö, fast bäst vore ju en semester från sig själv men det är ju så typiskt mig, vilja det omöjliga... därför jag älskar twilight filmerna, där allt så *pip* omöjligt, känner igen det där...

Har börjat uppskattat att pratat i telefon igen, men denna gång med Syrran, vill bara tillägga att jag alltid hatat att pratat i telefon med några korta inslag av vissa personer som jag glömt bort att jag faktiskt hatar just det =) men de är räknade på en hand, därav då Syrran =)

Alice
och Maloues springer ut och in hela tiden, har ju balkongdörren öppen, de är så mysiga mina bebisar... Malle kom och tröstade mig förut, buffade på handen och benen, hon gillar inte när matte gråter <3

Har 4 låtar som går om och om igen hemma hos mig, på mobilen i gymmet, ja även i mitt huvud när allt borde vara tyst..

* Monday Morning - Melanie Fiona
* Run - Jamie Knight
* Satellite - Lena
* Need You Now- Lady Antebellum

Såååååååå sjuuuuuukt braiga låtar =)

nej orkar inte blogga mer idag... godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0