Törnrosa sov i 1000 år, jag körde på sömn i 9h...almost the same =)

Men jag behövde varje timme, kroppen är inte gjord för att jobba natt och sova dagtid, men så ser det ut just nu, bara till att gilla läget, antingen försörja sig på det sättet eller välja en parkbänk vilket just nu inte lockar, kan dock bli ett alternativ längre fram =)

Nu är jag mörkhårig igen och inser att det här är ju jag, vad sjutton tänkte jag med? , måste ha haft med min livskris att göra, jag ska inte vara blond =) nu är jag nöjd och tillfreds med det mörka, sen är jag nyklippt så håret känns friskt, härlig känsla....

Igår blev det grymt rolig träning =) med min man Helex, först Gym och svettades som en gnu, sen in och körde Bodypump, sen åkte jag hem till Syrran för att umgås med henne några timmar innan jag skulle åka och jobba men slutade med att jag somnade i hennes säng och hon kände sig utnyttjad :P förlåt! men var så trött, ska dock hålla mig vaken nästa gång <3

Ska iväg snart och jobba 3:e natten i rad, känns men ska inte klaga för det har varit lugna nätter, ska försöka få bort tisdagspasset, ett dagpass, för sen är det fler nätter igen, blir så konstigt när det är huller om buller med dag/kväll/natt pass...

Maloues har varit borta 1 vecka, jag ä orolig att det hänt henne något, komme rhon inte hem till imorgon så sätter jag upp lappar... =(

På måndag ska jag leta lägenhet =) I am leaving the Island.....

Nej nu ska jag göra ett sista ryck och sen ta bussen mot Granis =)

Ha en härlig lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0