Underbara helg varför tog du slut?

Den här helgen har gjort mig uppriktigt glad och fylld med liv och kraft, känns som jag åtminstone svischat upp från djupaste dal till en hög klippavsats, jag ser ljus, känner värme och jag känner mig mer "hel", helgen har gått alldeles för fort, hur skönt som helst att ha varit ledig men framför allt all andlig föda och underbara vänner, knytit nya vänskapsband, pussat på bebisar till tusen, upplevt kärleksfulla handlingar och värme, mycket skratt och volleyboll ute på Tranviken i sommarvärme, hembjuden på middag hos Frenells och sovit flera nätter hos Vedins..

I love this, I love the feeling, I love my Family and friends, biologiska och andliga.. I am back, I feel like myself again, and I know who helped me out of this..... <3

Nu ska jag snart åka och jobba natt, inte så där sugen på det men det brukar bli kul när man väl kommit dit, men jag är trött, har inte blivit mycket sömn, men kan sova hur länge som helst imorgon typ, men ska hinna med och träna innan jag kliver på nästa nattpass... Nästa hållplats: Granlunda

Nu har 3 av 4 bebisar flyttat, nyss pussade jag Rambo farväl, men hans nya ägare verkar helmysig så det känns bra =) bara Lissy kvar nu och det har mejlat 2 tjejer om just en hona så får se om hon också får ett nytt hem... Ariel blir jag tvungen att ta bort, hon blir inte bättre =( känns jättejobbigt men det är ohållbart så som hon håller på...

Imorgon blir det Indoorwalking och Bodypump, här ska svettas =)

Ha en fin Söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0