Wanna talk about me


Just ikväll känns det som en bit av mig själv kommit tillbaka, det tokiga, det galna som är jag, folk må tycka vad de vill om den biten men det är ju jag, äkta galenskap, jag kan vara seriös också =)
Har svårt att sova så har blivit många knäppa filmklipp, saknar Syrran <3 så mycket så de flesta är tillägnade henne, är tomt utan henne och hon älskar min knäppa humor även om hon inte alltid erkänner det :P kan få henne att skratta genom att vara mig själv och det är en skön känsla, att få vara jag, att bli uppskattad bara för att man är så knäpp som man är...

Idag tränade jag först Indoorwalking, sen körde jag ett Bodypump pass direkt efter, kändes skönt i kroppen kan jag lova, sen drog jag hem till Vedins och blev bjuden på kalkonomelett, hur gott som helst, sen känd ejag att jag blev trött så jag åkte hem to my place och där blev jag tvätpigg och galen, där av alla filmklipp =) svårt med sömnen igen, yeah yeah, men jag tar det med en nypa salt idag för jag är ändå ledig imorgon, kan sega om jag vill hela dagen, kommer inte göra det men skönt att veta att man kan...

Ska göra ett tappert försök att sova nu...tack för att ni lyssnat idag!! =)
Sov gott!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0