" Come watch me drown and get what's left at the lost and found.."

Ur Bordeline med Amanda Jenssen

" Conversation with the laundry machine
I'm tired now, don't be mean
Make me fit, make me clean

'Cause we're running out of time and I'm losing my mind
They said I would be fine but I'm never fine
We're running out of time 'cause I'm losing my mind
And where are you? "


Den här dagen har varit så jobbig på flera sätt, så mycket har känts motigt, har försökt slappna av men allt som kan gå på tok gjorde det... senare på eftermiddagen släppte det och jag kunde få lite andrum och saker gick rätt bra...körde ett svettigt danspass, nu kan man ta ut sig när man lärt sig det nya passet =)

Hemma nu mot kvällen har jag pysslat med att färga utväxten, eller gråhåret rättare sagt, gjort ansiktsmask som luktar som en drink med mycket alkohol =) kan inte sätta fingret på exakt vad det luktar men lukten känns bekant...

Har handlat hem lite grejer som Syrran min skrivit på sin önskelista när hon ska bo i min lägenhet medans jag slappar i Thailand =) finns MÅNGA grejer kvar som ska inhandlas men jag har bara 2 armar *skrattar* men det känns skönt att mina bebisar inte bara får mat regelbundet utan att de får sällskap och jag litar på att Syrran tar hand om både mina "barn" och mitt hem ;) skönt för henne att prova på hur det är att bo ensam också...

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka mig på Törnrosas lilla trick, kanske inte sova i 1000år men imorgon när jag vaknar kanske prinsen dyker upp i mitt liv..ja eller inte =) men tanken är ju roande.... jag nöjer mig med att få en god natts sömn och känna mig skapligt utvilad... jag är inte så svår jag inte :P

Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0