I don´t have much to give you...

Kan inte koncentrera mig på någonting riktigt, går och väntar på att Mamma ska vara klar hos doktorn så jag får veta om hennes "ögonskada" är bestående eller inte, har ont i magen, hatar att vänta på ett sånt här avgörande, för jag vet att att om det är bestående så kommer Mammas värld att rasa ihop och då rasar min med =( låt det bli något positivt för en gång skull, snälla kan inte någonting få gå bra för en gång skull för min familj..... låta de få börja om, få en nystart i livet....

Ja om en vecka far jag på semester, känns overkligt, kommer inte fatta förens jag står på en strand i Thailand, jag vill iväg, vill koppla bort allt en liten liten stund, slippa tänka på tid och stress, bara få ta det lugnt, vara ute i sol och vacker natur, försöka rensa skallen på allt, sen kunna komma tillbaka med ny energi och kraft... det ser jag fram emot =)



Jag har bytt "förälskelse" till en ny Friskisledare, helt klart Cath som är BÄST, hon är grym och hennes pass är klockrena, man tar i sjukt mycket för hon pushar en till maxgräns, hon tar ögonkontakt, hon är kraftfull, lyser bus i ögonen och hon ler, hon är som en ledare ska vara, hon får igång folk att ta ut sig på träningspassen, att maxa sig själv.... ska på hennes pass på fredag igen....



Sen har jag typ missat de flesta bidrag i Melodifestivalen men har nu i efterhand lyssnat på Anna Bergendahls låt "This is my life", den är sjukt vacker och bra, den hoppas jag helt klart på....

" I don´t wanna run, I don´t wanna fight,  I don´t wanna hide,´I just wanna stay for real, to be me.... Cause this is my life, I can´t be no one else"

Ha en fin dag Allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0