I won´t take anything less

Vilken dag, toppen på jobbet trots att jag fick ungefär 3h sömn, men jag hade mysigt nattsällskap, Syrran är för härlig alltså, sen blev det en snabbvisit på stan, åkte home to the Island och bytte om, besökte Vedins en snabbis och insåg att min familj är...hur ska jag uttrycka mig "speciell" men jag älskar det! =) sen promenerade jag till mötet, vad vi fick skratta idag, kan inte jag få adoptera Henry L och Kurt A, vilka underbara människor, skönt att vara på möte, har missat 2 möten och det känns som en evighet sen jag var där sist... längtar redan till lördagens möte ;)

Idag ringde de om jobbet som personlig assistent, så jag ska få hoppa in som vikarie där med, fler ställen öppnar fler möjligheter och det behöver jag så att jag någon gång kan få ett fast jobb eller åtminstone få gå på ett schema och kunna planera mitt liv lite bättre... vi får väl se vad som händer helt enkelt.. =) känns lovande iaf!!!

Imorgon är det dagis på schema, sen träffa preggolady, och träning dårå =) Ska fortsätta dance my ass off eller mer upp =) if you get it, tänkte flytta den någon våning högre... sen försöka komma tidigt i säng, ska jobba dag både torsdag och fredag, har ju svårt för att komma ner i varv så då blir det tungt att kliva upp i gryning :P

The Rock, Möken and The småglins mår bara fint, de förgyller min tillvaro men kan också reta gallfebern på mig, men de är värd så sjukt mycket mer än det "lilla" besvär de kan ställa till med.....säger bara LOVE....

Nu ska jag göra mig klar för natten, sov så gott, jag ska göra ett försök iaf!!!



" I don't want half hearted love affairs

I need someone who really cares.
Life is too short to play silly games

I've promised myself I won't do that again.

It's got to be perfect

It's got to be worth it
yeah.
Too many people take second best

But I won't take anything less

It's got to be
yeah
pertect.

Young hearts are foolish
they make such mistakes

They're much too eoger to give their love away.
Well
I have been foolish too many times

Now I'm determined I'm gonna get it right.

It's got to be perfect "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0