Inga skutt före frukost

Idag var ännu en bra dag på jobbet, var dock så sjukt trött imorse så jag hade en inre kamp om att försöka komma på en anledning att bara få ligga kvar i sängen, i värmen, i tröttheten, men det moraliska och goda tog över, så det var bara att hasa sig ur sängen, göra sig iordning och dra till bussen, satt och somna till hela tiden på bussen, jag tror jag till och med snarkade till, men efter en stund på jobbet blev jag pigg och kom igång, sen gick dagen JÄTTEFORT =)

Efter jobbet gick jag en snabbis på stan, sen hem till Vedins, träffade Lillmadde en stund sen åkte hon hem och vi andra drog och handlade på City Gross, fortsätter inköpen till min lillasyster :P  har fått hem det mesta nu iaf, så hon kan bo och mår bra medans jag är borta =)

Nu har jag städat oredan som var här hemma, men är inte helt klar, men får ta resten imorgon, måste ju ner i säng om jag ska orka kliva upp imorgon bitti och jobba igen, blir nog att jag sover hos Vedins imorgon, fredagsmys med familjen sin är ju aldrig fel... sen är det ju Stefan Sauk..mjauuuu =) allt är som vanligt typ... kanske Preggolady vill komma förbi också....

Alice, ett av småglina mina är hopplös på sminkpenslar och rougeborsten, hon lyckas alltid få tag i dem, hon klättrar alltså upp på badrumshyllan, pillar ner tassen i sminkväskan och får upp dessa, som hon sedan drar runt i hela lägenheten, alltid lika roligt när man vill sminka sig och allt är borta..men samtidigt kan jag inte låta bli att skratta när jag ser henne hålla på.. =)



Här är sminktjuven, min egen lilla minisessa <3

Nej, nu ska jag krypa till kojs.... avslutar med en liten sångelisång:

" And I'm not gonna lie to you
I'm not gonna do the things I've learned I should do
I'm not gonna hide
'Cause I choose you "

Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0