Me, Two Oceans och Ryan Adams





Så har jag upptäckt ännu en favoritsångare, fattar inte jag är senast av alla att upptäcka guldkornen, Ryan Adams får mer än gärna sjunga mig till sömns =) fastnade för låten "Touch, feel and loose", åh ljuvlig, den kan man dansa till med en sådan där lugn skön rytm...

" I knew I was never gonna talk to you tomorrow
And oh, the birds how they sing
If you were a bird could you sing me a song of sorrow
'Cause all I know from you is grief
But I never wanted to be your rolling train

I never wanted to be your dancin' shoes
I just wanted you to love me
I just wanted you to love me
Touch, feel & lose
And cry, cry, cry

I thought maybe I could be some kind of shelter
But oh, your storm how it raged
You know your kisses, they like lightnin' and thunder
And your smile is sweet and come down like rain

I never wanted to be your dancin' shoes
I just wanted you to love me
I just wanted you to love me
Touch, feel & lose
And cry, cry, cry
I just wanted you to love me, honey "

Har en liten avskedsfest för mig själv *skrattar*, eller snarare förbereder mig för att åka på en skön och välbehövlig semester och som ett fint avslut på en toppenkväll, hade en hejdå-middag hos Vedins, båda Maddisarna var med, kändes som en stor familj, så som det ska vara i våran familj, behöver inte vara blodsband utan våran flock består av alla möjliga som helt enkelt står ut med och älskar varandra i vått och torrt.... härligt, vi skulle klå familjen annorlunda för det är snarare vi som gör skäl för det namnet, de andra har bara många barn är ju inte speciellt annorlunda =) vi är ett gäng knäppgökar som kommer från olika familjer men har hittat en gemenskap som pallar det mesta, älskar varandra och trivs i varandras sällskap även om det finns stunder då man bara vill sticka ;)

Jag har tvättstuga imorgon kl. 07, mjauuu säger kissekatten, blir ju nice, sen har jag miljarder saker att fixa innan jag drar iväg och gör mitt sista arbetspass innan semestern, men I´ll be back to Granis, remember that =) ..nu är det vaxningsdax.."Ouch Charlie...oooooouch..."

Ha en fin kväll!!! och godnatt för er tröttisar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0