No Place For A Heart

Trött tjej var jag helt klart imorse, men var bara att hoppa ur sängen och fixa iordning sig, var ju dags för en arbetsintervju, som personlig assistent, först och främst som vikarie men med chans längre fram att få en anställning, får se hur det blir, kändes bra, får väl svar om några dagar...

Efter det drog jag en vända på stan och köpte lite småsaker, kylskåpsmagneter, ljus, blommor och en vas, blev gulligt med lite nytt, sen åkte jag hem till Vedins och Preggolady kom förbi, vi pratade om ekonomi och annat, mycket som kan strula nu för tiden, men så är det väl för de flesta, inte lätt att få allt att gå ihop när det ser ut som det gör med arbetslöshet och annat jobbigt...

Lånade en speciell mejsel av Papí och åkte hem och satte upp hyllorna i köket som legat ett tag för att jag inte har några verktyg, ska faktiskt skaffa mig sånt nödvändigt, vill inte behöva springa och låna så fort något behöver ändras eller ska sättas upp, men nu är hyllorna på plats, känns bra.....

Sen blev det ett svettigt danspass på Friskis, så skönt, så roligt...raggade med mig Syrran på väg hem från Friskis också ;) nu får jag nattsällskap, trevligt trevlig...så nu efter en varm dusch är det läggdags, ska upp tidigt och åka och jobba, på kvällen blir det möte, ska bli underbart, missade båda mötena förra veckan eftersom jag jobbade då...

Sov sött allihopa!!!

" I can only please one person per day, today is not your day. Tomorrow is not looking good either."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0