Nothing compares to you....

Igår var det till att vara social som gällde =) först hos Vedins, sen resten av kvällen hos Frenells, blev en rolig spelkväll =) kom hem sent inatt till Vedins, somnade på deras soffa sen åkte jag hem imorse och fixade lite, duschade, myste med katterna och gjorde mig iordning för mötet, sen trippa jag ner till Vedins igen =) där är jag nu...softar, ska ju snart åka och jobba natt....

Imorgon ska jag först sova ut, sen träffa Nicole för tjänst, sen måste jag städa och fixa en tvättid innan jag far så allt är fint när jag lämnar mitt hem till Syrran =)

Har pussat på mosters lilla Älskling, hon är så underbar Ilska...<3



I LOVE HER



Nej ha en skön lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0