Stand by me

Ett möte med det förflutna, träffade en kär gammal vän, riktigt trevligt, fick skratta mycket =).....
Imorgon är det annat besök som gäller, då ska familjen hit på god lunch och trevligt umgänge =) kul med liv och rörelse i min lilla lya, hoppas mamma skippar sin berömda mössa denna gång för annars kommer jag ligga och skratta minst en halvtimme innan jag sansar mig... =)

På kvällstid blir det träning för hela slanten, kommer köra först ett pulspass och sen ett aerobicspass, blir kanon det, inte lika många träningspass denna vecka som förra men fortfarande inte illa...

Det börjar närma sig för min underbara resa till Thailand, endast 11 dagar kvar, jippi =) sol och värme för mig... lata sig och bara njuta av att bara vara, ladda batterierna, för jag BEHÖVER verkligen det, av många olika skäl....
Sen kommer jag tillbaka igen med nya krafter, ny energi och nya minnen =)

Mysig Ariel är då, hon sitter på katträdet bakom min datastol, så jag lutar bak huvudet och ska pussa henne, då nyser hon så jag får kattbabysnor i hela ansiktet, nice, det är tacken för att man ska visa lite "LOVE" ....

Min lägenhet ser så mysig ut just nu, ljusen är tända både här och där, nystädat, allmänt litet och hemtrevligt, älskar mitt hem, känns tryggt här..länge sedan jag kände så i nåt av mina egna hem... men kan nog bero mer på hur jag varit inuti, rastlös och orolig, det är jag inte längre, skönt, nästan glömt bort hur det var förr....

Nu ska jag bara lägga mig och slappna av en stund, lyssna på musik och försöka tänka så lite som möjligt....
Tack för en härlig lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0