Is it cold in California?

Kanske en aning bloggtorka för att vara jag, kanske för många miljarder tankar som skuttar omkring i mitt huvud, blir liksom rena nöjesfält där i skallen, ena stunden är det berg och dalbanan som åker som en tok eller twisten som snurrar mig sjuk för att sen åka lite lugnt och gulligt som i kärlekstunneln, men känns som allt hände rpå samma gång och då blir det kaos =) typ lite där jag är nu... ibland skulle jag behöva semester från mig själv, men det går inte va?

Idga var jag en liten stund på "dagis", sen åkte jag och träna, bra lunchpass, såg några välbekanta ansikten, sen drog jag direkt till jobbet och har nu jobbat kväll, är hemma och myser nu en stund innan man ska krypa i säng =)

Finns en så underbart söt gubbe på mitt jobb, han berör mig i hjärtat, han är så go och snäll, ikväll var han helt sanslöst rolig, han frågade om jag hade karl, "- nej sa jag det var länge sedan det tog slut" , då tittade han med sina snälla ögon och sa "- Men du som kan få vem du vill!!!" jag började tokskratta och sa att han är för go.. sen sa han att han tycker så mycket om mig och att jag är så fin.... svårt att inte falla för denna sötgubbe... synd att han är gift och är på tok för gammal för mig ;) om jag ändå varit 50 år äldre än jag är nu..som klippt och skuren för varandra..ALMOST :P

Jag börjar seriöst få dåligt samvete för hur mycket kyckling jag äter, tycker det är godast så hittar på kyckling i de flesta maträtter nu för tiden, det känns som jag snart ätit upp en hel farm med kycklingar själv =(

Ledsen är jag för att Stefan Sauk åkte ur Let´s dance också, fy vad dåligt, nu är mina fredagskvällar sabbade, NO MORE Let´s dance .. kommer sakna att titta på Stefan när han dansar underbart och bara strålar hela han.. min absoluta favorit.... men ska se han på annat håll förr eller senare....

Imorgon är det först ett träningspass som gäller, sen ska jag jobba kväll....

Tänker på mina nära och kära <3 måtte allt gå er väl......

Tack för mig, galen tjej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0