Bodypump is da shit

Grymt kul, hårt och svettigt, nu med lite tekniktips blev träningen ÄNNU roligare och tuffare, so that I like, ska ta lunchpasset idag =) blev lite ändrade planer för ikväll, that is the life för en vikarie.... snart ska jag få sommarschema, ska bli underbart att få lite rutin på livet igen, åtminstone för några månader....

Hade Syrran här igår, var länge sedan hon var här nu med mig så det var grymt kul även om jag gick runt och städa och sen när vi skulle sova tryckte jag upp henne mot väggen, hon sa på morgonen sen att hon inte sovit nå bra så jag frågade varför och fick till svar att det var för valen som låg i sängen HAHAHA tack för den men jag hade kommit närmare och närmare tills hon låg upptryckt mot väggen, det visar ju bara att jag sover själv typ jämt, van att kunna rulla från ena sidan till andra sidan och tillbaka, brukar ju vakna med lakanet hoprullat vid fötterna, har jag tur vaknar jag inte under bäddmadrassen eller under sängen =)

Min fina Älskade Syster <3

Ja sen en annan rolig sak är ju att min kusin ställt upp med ett bidrag till Idol så jag hoppas verkligen att hon kommer med, hon är grymt bra, vacker röst, så jag ska hålla tummar och tår för att hon kommer med ....
You go Emelie, du måste sätta Magnusson namnet på världskartan ;)

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1641018

Kolla in henne =)

Nu måste jag göra ett ryck så jag hinner med mig själv...inte lätt att vara jag.... till höst ska jag se om jag kan ta semester från mig själv....

Ha en fin dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0