Help me make it through the night

Igår precis när jag somnat till fick jag sms att Madde fått sin dotter, jag kunde knappt begripa det men blev så lycklig och nyfiken, sen skickade hon mms och deras lilla skapelse är riktigt vacker..läääängtar tills jag får se och hålla henne och pussa Madde som nu är en Mamma, vad häftigt =) STORT GRATTIS till de nyblivna föräldrarna =) Daniel och Madelene

Har jobbat de senaste dagarna och tränat Bodypump 3 dagar i rad och det är så grymt kul, men ska självklart prova annat så jag kan plocka ut allt jag blir triggad av och känner att jag vill göra... stegtävlingen går rätt bra med tycker jag, riktigt kul, man blir pepp att öka farten hela tiden =)

Har varit grymt osocial den senaste tiden, det har sina skäl, man har bra och dåliga dagar, dåliga dagar vill jag oftast vara ifred, tar man en dag i taget så brukar det gå bra... så får det bli..

Nu måste jag in i duschen..... =) sov gott!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0