Sa jag att jag gift mig med Helex?

Ja jag och helex har skapat en väldigt nära relation, vilket känns underbart, mår bra av det, är där ofta, får jobba häcken av mig, koppla bort allt, vara fokuserad, svettas som en gnu...what´s not to love about that?
Annars är det en djup svacka jag går igenom, pratar om en slags livskris och det är verkligen så, vet snart varken ut eller in, har fastnat i någon slags bubbla, känns som jag sitter fast i en stor hög med tuggummiklet och som tappat förmågan att helt enkelt handla....

Men som det sägs "efter regn kommer solsken" *säger det med samma röst som Robert Gustavsson, ni måste höra värmländskan*

Har blivit mycket jobb nu sista tiden, så man får passa på att jobba när det finns chans, för rätt vad det är så får man typ väldigt få pass, skönt i sommar när man får ett schema att gå på så man kan planera, har glömt bort hur det känns, att ha mera struktur på sitt liv...

Ja vad har hänt sen sist?

* Upptäckt att mina träningsskor luktar popcorn som på filmstaden, blev fundersam och samtidigt väldigt sugen att gå på bio..lukten försvann från skorna efter bara en stund men mina fötter luktade inte popcorn..skumt värre...

* Viktnedgång i all ära, men höjden av lycka är inte att upptäcka att huden på magen inte riktigt hänger med i alla situps och motionsformer, känner mig som ett hängbukssvin eller typ som en kängurumamma, men jaja bara träna tills det är bra...

* Vi blev tvungen att avliva vår lilla älskling Lillan 16 år gammal, hjärtesorg <3 2010-05-25, Jag och Syrran följde med hela vägen till hon tog sin sista suck.....

* Gangstren här hemma växer och frodas, Rambo är fetast, Casanova är tuffast, Ellie är fjantigast och Lissy är snorkigast, men huga vad underbara de är, små sötnötter, ska snart ut med en annons, flyttklara om cirka 5-6 veckor =)

* Min mötesnärvaro har ju inte varit den bästa så det måste jag ändra på omgående men just nu är det svårt för jag jobbar de dagarna =( inte bra, jag vet, ska göra en kraftansträngning där...

* Min älskade lillasyster ska flytta till eget på måndag den 31/5, huga lilljänta har blivit stor, dags för ännu ett kliv ut i vuxenvärlden, vad åren går fort, tyckte det var nyss jag gjorde massa frisyrer på henne och klädde henne i söta klänningar och knäppte massa kort, hon var nästan som min egna lilla docka, gjorde som jag sa för det mesta... tänk den där lilla tultan som sprang efter mig och ropa " Ela, lelle!" (Michaela, jag vill ha välling), ja hon har blivit stora tjejen *snyft* fast å andra sidan har hon vuxit upp och blivit en underbar vän också...

ja det var ju lite av det som rör sig i mitt huvud och som händer i mitt så kallade liv....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0