Satellite

Ja heja Tyskland, gillar verkligen Lenas låt =) hon är störtskön... då var det sagt!!! =)

Idag har det varit full rulle, först jobb, sen blev jag upplockad av Chrille som var snäll och ställde upp och hjälpte min Syrra med flytten, oerhört tacksam för det, Syrran har världens finaste lägenhet, en aning avundsjuk men missunnar henne inte för fem öre, grymt härligt att se henne glad, det förtjänar hon, kommer definitivt grilla och sola på hennes MEGASTORA altan, blev kär i den =),

 sen efter flyttlasset var klart fick jag skjuts till min man Helex, där körde jag Indoorwalkingpass och som sen följdes av ett Powercore pass, kändes skönt i kroppen..gillar Daniel Lavén som är ledaren, han är grymt bra och man blir taggad =),

 sen åkte jag direkt hem till Madde, underbart att se henne, har saknat henne och nu har ju de fått kommit hem med deras vackra lilla skapelse Wilda, huga mitt hjärta smälte, så perfekt och mysig, mycket hår och helt enkelt bedårande <3 KÄRLEK....

Sen åkte jag hem till mitt smått kaotiska hem, och en lukt som inte var trevlig, men nu är den borta, kattlådan var loaded kan jag säga..usch... smågangstren kan skita, ska bli skönt när de får flytta till egna hem..

Blev aldrig att jag åkte till graven idag, orkade inte, ska göra det nästa vecka istället...just idag är det 5 år sedan Jimmy dog, åren har gått så sjukt fort, jag fattar inte, vart har tiden tagit vägen?, det där med att tiden läker alla sår är bullshit, man lär sig förtränga för att överleva, men såret blir aldrig mindre, det är öppet, blottat och naket, minsta lilla som "petar" just där i såret gör en fullt medveten om att det hela tiden finns där och inte ens tänkt tanken på att försvinna.... det som gör att man orkar en dag till och en dag till är just när man fokuserar på allt det fina man har kvar och hoppet om en bättre framtid..utan det vad har man då?

Men jag känner mig instängd i en bubbla, ingen kan riktigt nå mig, jag känner mig avstängd, trött, ensam, förtvivlad för jag känner mig handlingsförlamad, men jag tar en dag i taget...solen kittlar mig när den tittar fram och jag ler, så någonstans är jag på gång, upp och ut, bort från min likgiltighetsbubbla, det är snart bra igen.... det måste bli så....


Saknar dig Älskade Lillebror <3


Älskar dig Nathalie <3



Maco och Mico <3 Två kroppar, en själ!!!!!!! GRATTIS till din Underbara dotter Wilda <3

Morfar du kämpade in i det sista, jag ångrar inte en sekund jag tillbringade med dig, var med till du tog ditt sista andetag, alltid i mitt hjärta <3 Någonting som varken död eller sjukdom kan ta död på är min kärlek.... personer dör men kärleken till dem lever kvar så länge man själv andas....



Mamma och Pappa, TACK för att ni ALLTID finns där och ger av allt ni har..ÄLSKAR ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0