What´s beyond Myrnäs?

Jo det kan jag numera tala om, först kommer då Ankarsvik och efter en bra bit kommer man till en skylt där det står Utvik, det blir bara finare och finare ju längre man går, Alnö är inte en outgrundlig plats, men det finns mycket att se och upptäcka, jag trivs on my Island =) Yeah it´s mine!!!

Utvik, en shake, solsken, deppig blues...

Kattungarna växer och frodas, men Casanova är så gnällig att han borde fått heta nåt annat, men han kanske växer på sig i sin roll, det lär ju visa sig, grymt söt är de små liven iaf...

Är grymt i förtjust i min supertrånga leopradmönstrade sportbh, känns som jag bär ett bröstpansar eller nåt liknande, det kan ju låta som jag är ironisk men fattar ni hur skönt det är att stänga in "de små", sätta dom på plats så man skutta, hoppa, gå, springa precis som man vill utan att störa sig det minsta, det är frihet för mig i motionsväg.... blev ett till träningslinne också, svart som natten, skönt och snyggt, man vill ju ha fina träningskläder, blir ännu roligare att träna då....

Har varit en bra vecka, kretsvecka, många kära möten även sådana med vänner man saknat, tänker bl a på Göteborgskexet =) ser fram emot sommaren, första helgen i Juli kommer bli UNDERBAR.....

Det var allt för mig just nu!!!! ut i solen med er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0