You´re the swingset, I´m the kid that falls....

Har väl haft bloggtorka, har varit si och så sista tiden som de flesta vet annars vet ni det nu, men så är det väl för alla, det går upp och det går ner... men här har ni mig igen =) förstår att lyckan är fulländad ;P

Har varit full rulle hela dagen, men det känns som en bra dag, har hunnit med mycket, umgicks med Timone här på kvällssidan, vi var till Birsta, käka och sen långpromenad, vi flåsa, prata och skratta, det vanliga ni vet =) shiiiit vi är snart 30 år, det skrämmer mig, jag vet att jag är inne i någon slags livskris förstadie till 30 års kris, men jag ska nog klara av den med =)

Jag har seriöst ont i rumpmusklerna, så öm att jag skulle kunna klappa till någon som råkar nudda den, var det där pilatespasset eller vad sjutton är det ? , så otränad är jag väl inte så att det ska bli så där ömt i musklerna, eller ja just det, har ju haft hängröv det senaste åren, kan ju bero på det, att man börja flytta upp arslet någon våning högre så musklerna börjar både synas och kännas, kan ju vara så också :D

Idag hinner jag komma upp i 24.000 steg, inte illa pinkat, mitt rekord hitills är uppe i 27.000 steg, den dagen kände jag att "I can do anything!" men jag kom tillbaka ganska snabbt till verkligheten, men mycket kan man nog åstadkomma om man bara vill....

Imorgon ska jag promenixa med Maggan W på förmiddagen, sen ska jag springa förbi eller ja in på gymmet på Helex och köra lite styrka även om jag inte direkt kan med alla maskiner, men ligger det någon tjock brud med en träningsmaskin över sig och spretande med långa ben så är det förmodligen jag, så då kan jag behöva hjälp =)
Sen ska jag på stan och träffa Sanna, numera Göteborgskexet, ska bli hur kul och underbart som helst! Har sakna na! sen är det möte som gäller..ja det är typ min morgondag, lägg det på minne om ni vill eller låt bli....

Nu har jag annat att göra, kanske måste dansa lite salsa innan läggdags, beror på stegen och om jag är sugen =)

Nattinatti tokskallar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0