Är en grodas arsle vattentätt?

Gick bra att jobba idag, kortdag, sen blev jag upplockad av Solstrålen Charlotte och vi åkte till mamma och drack kaffe och pratade om framtidsplaner och skratta, Syrran var där också så det var nice =)...sen när Charlotte skulle hem åkte jag med henne och hon släppte av mig vid Helex, där körde jag hårt, träffade Frida där en snabbis, var på bra humör tills jag upptäckte nåt som såg ut som ett blåmärke på insidan av låret men som inte alls är ett blåmärke, är rädd att det är en propp, skulle ju vara så typiskt, så lika bra att beställa tid imorgon hos vårdcentralen *suck*

Nu börjar måendet pendla igen, hösten närmar sig med stormsteg, deppdags, krävs så lite för att ställa till så mycket, men jag biter ihop, än går det att intala sig att det inte är nåt, håller mig sysselsatt så jag fokuserar mig på annat,  men det finns stunder som ikväll då jag helt enkelt blir gråtfärdig för fjantsaker och ändå tröstar jag mig med hellre det än åt det apatiska hållet... ständig kamp..sväva mellan galen aktiv hyperglädje till mörkaste djup med drunkningsmöjligheter....

" För jag vet inte var jag ska gå Älskling
Jag är gränsfall, trodde det skulle förändras men jag är rubbad
Det är bara en lördag natt
Kom och se mig drunkna och få det som bli kvar på hittegods...."


Nu ska jag ta och lägga mig och hoppas på en annorlunda dag imorgon, kanske skuttar redan före frukost....
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0