Bränd kattsvans luktar inte gott...

Stackars möken, ikväll bjöd jag hit Vedins på middag och sa att de kunde ta med Mosters Älskling Ilska när de kom för att katterna var ute just då men möken hann smita in innan de kom och det blev en otrevlig överraskning för möken, för Ilska kom springande mot henne och möken flög upp på kösbordet och la svansen mot doftljusen som givetvis var tända, fick tag i henne och kände att det luktade bränt, som tur var det var toppen på håret på hennes svans som fick sig en eldtörn, gick bra med Möken men hon fick gå ut så länge som Ilska var på besök...

Ja igår på Helex var det når arsle som snodde min nyköpta stövlar, riktigt irriterad blev jag, morrade hela kvällen och var inte särskilt trevligt sällskap till Syrran, dock fick hon mig att skratta till och från mellan allt mutter, idag känns det lite bättre, får köpa nya skor när löningen kommer, problemet är bara att hitta några stövlar som är allt i ett och inte ruinerar mig =)

Jobbar delad tur imorgon så sticker iväg och tränar på Helex på timmarna, sne är det bara att återgå till jobbet och sen hem och sova, så ser min lördag ut... laddar otroligt för kryssningen på tisdag, kommer bli grymt kul är tillbaka på onsadag kväll, så blir inte borta länge, men intensivt kommer det att bli :P we are gonna rock the boat Girls =)

Blev Idol hos mig ikväll för mig och mor, vi fick njuta av många bra och massa skratt där emellan, började asgarva när Bagge kläckte komentaren till Elin, att han kom på en rolig sak, att hennes och Andreas Karlssons jackor kunde träffas efteråt...HAHAHAHAHA Bagge är så sköööön...... jag älskar människor emd humor =)

Nej nu ska jag göra mig nattklar, ska upp sjukt tidigt *gäsp* bortskämd när jag haft två lediga dar ju..men men det går bara man vill.... sov sött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0