Jag vill bara känna verklig kärlek!

" Jag vill bara känna verklig kärlek... för jag har för mycket liv som rinner genom mina ådror som går till spillo...
Det finns ett hål i min själ, du kan se det i mitt ansikte, det är en verklig stor plats... inte säker att jag förstår den roll jag fått....  "



Robbie Williams
kan sjunga sig rätt in i hjärtat, in i märg och ben, ibland kan det kännas som det är mina ord han sjunger, så sjukt svajigt med mitt mående, har varit laddad med ångest idag och hjärtklappning men har haft det under kontroll, jag är inne i en fas av bitterhet mot mig själv att jag kastat bort så många år på sånt som inte är kärlek, jag har bara skapat självuppfyllande profetior, där jag kan säga till mig själv, där ser du, du förtjänar inte bättre, det här är bevis nog,

tänk om jag gjort bättre val och tagit hand om mitt hjärta, då kanske jag inte hade varit så in i bomben relationsskadad utan att jag en dag skulle kunna få uppleva äkta kärlek, för jag tror ärligt talat inte att jag vet vad det är, inte kärleken mellan ett par, inte en susning.. att vara snart 30 år och komma på det nu känns frustrerande....


Som jag sagt, jag är precis som en figur i en tecknad serie, ni vet en sån där som springer och studsar av sprudlande uppriktig glädje, har ingen kontroll på hur snabbt eller hur högt jag studsar, utan bara flyger som en skållad ekorre och hamnar på höga klippsatser och njuter tills jag tar en rejäl missbedömning i mitt studsande och faller utan minsta lilla fallskärm rätt i ner i djupaste dal, där det blir ett riktigt plattfall och jag tänker "-Aj, det här var ju inte bra!" kravlar där nere en stund tills jag blir less och studsar på igen, upp igen bland höga berg... är jag försiktigare? inte direkt... jag är en hopplös gummiboll.....



men från det svarta till nåt lite ljusare =) här kommer de hetaste enligt mig och min undran är, finns det nåt samband mellan dessa karlar?

 <------------ STEFAN SAUK

 <--------------- Andreas Carlsson

<------ ANDREAS CARLSSON/GARY SINISE

Dessa 3 karlar har nåt alldeles extra...*grrrrrrrrrrr ;)*

Nu ska jag gå och se om Diva vill komma in eller sitta i regnet, och om nån granne kommer ut i trappen får de träffa på Pansartrosan, dont mess with me today =) sen blir det sängen för ska upp tidigt och jobba!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: S

Haha, gillar du Gary Sinise? Vi brukar ju falla för samma utseenden, men honom får du allt behålla själv. :)



Fast han har fina ögonbryn...



Puss! Ses snart.

2010-10-19 @ 22:56:48
URL: http://patchoulie.blogspot.com
Postat av: Lottis

Hej Michis!Det smärtar mig att läsa det du skriver,känner igen mycket av det du känner!Du är en person som har ett stort hjärta,med massa empati och kärlek!Vi valde vårt yrke för att få ge och känna oss behövda.Du o jag har en stor förmåga att ge så mycket till andra att vi glömmer bort oss själva.Våran uppväxt att gett oss den gåvan,men...Alla behöver vi få känna oss älskad o få ge tillbaks!Du får inte glömma att vi är många som älskar och vill hjälpa dig Michis!Jag älskar Dig mosters gullunge!Puss o kram

2010-10-20 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0