Lloraras por mi

Är ju hemma efter en SJUKT ROLIG kryssning med 7 olika och härliga människor, kommer länge minnas denna resa, skrattade nästan tarmarna ur mig =) så många klockrena citat och många många historier och upplsag till en hel tv-show..STORT TACK för en oförglömlig resa!!!

Skönt dock att vara tillbaka till verkligheten, min kropp är tillbaka i sina numera normala gängor, vilket innebär hårdare kost och aktivt tränande, motsatsen till kryssningen som bestod av frosseri, jobb har det väl varit lite si och så med men får ju några pass här och där, kommer klara denna månad med nöd och näppe, lika spännande att se hur November blir, tycker inte alls om livet som vikarie, så otryggt och sa jag att man saknar rutiner? OH YES... *suck*..

Nåt annat jag saknar är att få dansa Salsa som jag gjorde förr, det var ju en helt annan värld, att få vara uppe i ett rus av glädje och bara få dansa och vara glad en stund, skaka loss och njuta av rytmer som inte Sverige är van vid =) det går ju alltid att fixa till, börjar bli lite tråkigt att bara dansa själv här hemma, inte så givande..hittade en härlig Merengue låt "Lloraras por mi" som har härligt gung...

Såg ju Idol ikväll och nu vet jag inte längre vem som är min favorit =S tycker det är flera som har så skön stil så jag bara njuter, måste väl inte ha en favorit än, behöver se mer av dem först =)
Blir irriterad på Andreas Karlsson ser så sjukt stroppig ut och ändå kan jag inte låta bli att tycka han är snygg och de där sängkammarögonen är som Syrrans kladdkaka, just precis, to die for hahahahaha
" Allt jag vill ha är antingen olagligt, omoraliskt eller fettbildande!"

Imorgon är det träning, möte och sen lördagsmys med Maco m. familj så blir en klockren lördag för mig =)

Nu ska jag ner i trappen och släppa in odjuren, sen slå på en rulle som jag kan somna till..

Ha de bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0