Är du kär i mig ännu, Klas-Göran? Har du kvar dina känslor för mig? =)

Idag kom den där dagen då jag fick en välbehövlig sovmorgon, hur skönt som helst, jag njöt till tusen men sen tog jag mig upp och stack iväg till min man Helex och körde skiten ur mig själv =) ..sen åkte jag direkt till Granis och jobbad emitt korta kvällspass och Tessan skjutsade mig till navet så jag hann med 21:15 bussen så jag slapp vänta till 22:15 bussen, kom hem i tid och fick in min lilla rackarunge Alice också, som var på en 2 dagars rymning, nu kommer hon vara en kärleksvampyr vid läggdags så bäst att ge lilltjejen lite gos så hon somnar nån gång =)

Har varit sjukt törstig hela kvällen, känner mig som en kamel =) just can´t get enough...

Imorgon så har jag inskolning på Skönsmohuset (7-16), ska bli spännande men är ju alltid lite nervöst när det är ett nytt ställe och nya människor men hoppas jag ska trivas där med som jag gör på Granis, sen direkt efter ska jag hem till Tessan, bjuden på middag där =) sen ska vi ut och köra länge, ska bli fett nice =), sen avslutar jag min måndag med min man Helex, det finns en tid för allt, även en tid för att svettas =)

På söndag ska jag bjuda familjen på middag, våra familjemiddagar kan även hållas till hos mig med nu när jag har kök =) myyyys...var riktigt trevligt att ha Vedins här i fredags, vi käka gott, jag och mamsen tog ett glas vin också, sen kollade vi Idol, sen fick jag något hysteriskt skrattanfall och mamma trodde det var det där vinglaset som gjorde det men det var inte det =)

Såg ju The Blinde Side igår, har längtat efter att se den så då gjorde jag slag i saken och hyrde den på tempo, gick hem och satt mig i soffan och slog på filmen, sen bölade jag mig igenom halva filmen, hann inte gå lång stund förens man började få en klump i halsen, den var så fin och hjärtevärmande, kan gott rekomendera den som vill få snyfta över tragiska saker men mest över värmen och kärleken som det finns i människor,man blir upplyft av filmen, lyfter tron på mänsklig kärlek gentemot varandra, den är ju baserade på en sann story och sånt älskar jag...



Nej nu ska jag göra kväll =) sov så gott!

/ Michaela with Curlpower

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0