Crazy faces....

Hade en helmysig söndag med Syrran igår efter jag avslutat min date med min man Helex =), blev bjuden på sjukt god middag och för att inte tala om Syrrans kladdkaka, to die for, och ja hör och häpna, jag åt av sockerbomben dock inte utan ångest men nån gång ibland får man vara lite wild and crazy och leva ut sin sockerlust men huga nu blir det lääääänge till nästa gång... stort tack till min Älskade Syster för en fin kväll, Älskar dig <3

Äh tränade lite extra idag så det ska nog bli plus minus noll med gårdagen, plus att det blev långpromenad igår kväll och imorse var jag och Smirre den lilla grisen och gick ute i solskenet vid Petersvik, men sen stötte vi på massa hundar så då vände vi tillbaka till Korsta, sen blev det stan med Syrran min, jag köpte en supersnygg och skön vinterjacka, ett klipp, 500kr billigare nu än tidigare, ska inte frysa i år för jag blir så agressiv =)

Jag har gröna tånaglar =) "och ibland kräks jag", hahahaha den sista komentaren älskar jag, den kommer från Ice age 2, så användbar men så få som fattar eller tycker det är kul, men jag är ju expert på att roa mig själv, jag är en sån där tönt som kan skratta åt min egna sjuka skämt men framför allt åt alla bilder som jag får upp i min skalle när folk pratar, skämtar eller bara är, skulle aldrig kunna förklara det som händer inuti min skalle, men det händer mycket underligt och roligt där, lite av ett nöjesfält =)

Imorgon är det full rulle som vanligt men något nytt är första mötet i nya församlingen, ska bli spännande, får återkomma med mer om det senare....

Nu ska jag krypa ner och kolla på film och sen dags att sova så man orkar med morgondagen =)

Måste först gå ut och ropa in bebisarna mina, vet inte om jag orkar dra på mig ett par byxor, hur stor är sannolikheten att någon går ut i trappen samtidigt som mig vid den här tiden? kan nog chansa där faktiskt... blir så...

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0