Flytt, "Contrygirls" , sjuk humor och prat om tro och mening med livet....

Så har min senaste vecka sett ut, en härlig blandning av allt möjligt, har haft sjuuukt kul =) både på jobbet och privat, flytten gick kanonbra tack vare Mange som ställde upp och körde flyttlassen och gjorde det klockrent, älskar mitt nya hem, det här är jag, älskar takfönstren, antingen låta solljuset smeka mig ansiktet på morgon eller ligga och beundra stjärnhimlen, så otroligt vackert... katterna trivs som fisken i vattnet vilket gör mig ännu lyckligare, det är ju trots allt mina "barn" =)

Min Countryfest med Charlotte och Tessan blev grymt bra och rolig, härliga samtal m m :P ska planera inflyttningsfest så småningom, återkommer med det liksom... fick en jättefin inflyttningspresent med, jag har tur jag som har så snälla vänner =)

Träningen går fortfarande bra, och nu ska ni få höra nåt klockrent, idag fick jag en present av Frida, en träningsdagbok, där man skriver upp allt, träning, mat, sömn, humör, ja typ allt och så hade hon satt dit en bild själv på en riktig träningsguru, den kända Jane Fonda, shit vad glad jag blev och skrattade gott åt bilden, så klockren =) STORT TACK Frida =)

Nu är jag nytränad i hela kroppen, mår gött, har ätit och nu ska jag unna mig en riktig slappkväll med SPA inslag, ser fram emot det!

Imorgon får jag hjälp med att få hem mitt köksbord =) jippi =)

Nu ska jag återgå till min slappa kväll och bara koppla av... Vi ses!!!




Kommentarer
Postat av: pernilla

Jaa hoppas man blir bjuden dårå ;)

2010-09-07 @ 17:49:20
URL: http://pumzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0