Mia Törnblom, Dalai Lama och Kay Pollak

Ja just de böckerna valde jag att köpa idag, man kan ju börja fundera hur Fröken Michaela Magnusson mår =) med tanke på att den ena handlar om självkänsla, den andra om lycka och den tredje om att välja glädje...om så är fallet låter jag vara osagt, kan mycket väl vara så att jag vill läsa för att bibehålla det jag redan har och känner..den som lever får väl veta...

Vaknade med solsken och åkte sen iväg och träffade solstrålen Charlotte, vi hade en heldag tillsammans vilket var grymt mysigt och roligt, vi shoppade till våra hem så snart är mitt hem "fulländat" i mina ögon, känns toppen, älskar min lilla vindsvåning, känns som ett hem jag kan kalla mitt eget....

Gjorde om mitt badrum till svart och rosa zonen, blev grymt bra, kändes som ett helt nytt rum, Syrran kom förbi en snabbis och hon verkade också gilla det =)

Storhandlingen är klar också, måste ju utfodra "barnen" och planera för fler familjemiddagar, så nu finns det grejer och lite till...

Min ena tös aka Möken följde med mig till bussen idag, hon satt och gosa på bänken precis som att hon hade tänkt att följa med mig, hon gick och hälsa på alla vid busshållplatsen och kelade, hon är ju så bubblande söt och social men som den kattkvinna jag är blir jag nojig att hon ska bli påkörd, för när hon är i gostagen så är det bara gos som kretsar och ingen trafik, men hon är oskadd, hon och Alice ligger och trynar i varsitt hörn, ska jag också snart göra, har tandläkartid imorgon bitti och sen blir det träning direkt efter så det gäller att vara lite alert..sen till kvällen får jag besök =)

Nu blir det sängen för Micha Kompis =)

I´ll se you when you get there.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0