" Ooohhhhh Kiss me...."

Ja om en liten stund så beger sig Jag och Charlotte till himlabadet, gissa om vi kommer ha störtkul, ska leka som de två tokar vi är =) vaknade 1 minut före larmet, snacka om att vara inställd på att leka, it´s so FUNNY to play :P
Har porplåstrat fejset så jag känner mig härligt osminkad och ren, bikinin som jag köpte för nån månad sen sitter skönt och bra så vad ska jag kunna klaga på? hahahaha massor men allt sånt räknas inte på en rolig dag som denna...

Ikväll ska jag på Helex och köra Aerobic, kondition första halvtimmen och Salsa andra halvan, kommer bli grymt kul, är taggad även för det... ska köra slut på benen också, armarna fick sitt igår...

Imorgon ska jag jobba 1 dag sen är jag långledig, enda till på Torsdag, ska bli underbart skönt det!

På söndag är jag hembjuden på mysafton hos Syrran, ser fram emot det =) <3

Nu har minstingen i familjen fått nån attack =) härligt att jag även fått katter med bokstavskombinationer, älskar det, vi blir liksom en galen enhet tillsammans..... ska dock försöka rädda min Bettty Boop kalender =)

Idag regnar det så ni som har nån att krama, stanna inne och mys, perfekt väder för det och när är mys någonsin vid nån fel tidpunkt?

"-Ja här sitter jag i min stilla ödmjukhet!" klockren komentar som en tant på jobbet sa en morgon =)

Bevis på att jag byter hårfärger oftare än du byter trosor :P





Ja det där var bara under 2 års tid =)

Ha en mysfredag nu =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar bilden längst ner där du har mörkt hår!!! Du passar så bra i det gumman :-)

2010-09-24 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0