Spräcker brallor på arbetstid och inser att mitt tålamod är inte alltid på topp =)

De senaste dagarna har varit galna, mest galet bra, skratta sjukt mycket men även upplevt att med ett par gamla arbetsbyxor som hänger lite i grenen ska man inte ställa sig på huk och puta ut rumpan för då spricker dem, that I did, allt pinsamt borde mer översättas med att göra en Michaela, för spräcker jag inte ett par brallor så tappar jag dem när jag har händerna full och får stå så tills jag är färdig och kan dra upp dem igen..vad gör man?

Jo lyfter huvudet högt och tänker, det är bara att gilla läget liksom =)

Mysigt att ha Syrran sovandes här en natt, min första nattgäst =) hon tyckte dock inte det var lika kul att jag somnade nästan på en gång, sen blev hon förvånad att jag inte gjorde mina berömda ljud typ när jag är på väg att somna och när jag somnat, nåt njutningsfullt läte som "-mmmmmmmmmmm!" "MMMMmmmMMMMmMMMMmmm!", men sanningen är den att jag har fått sovit bra var enda natt sen jag flyttade till min nya lya, vad det beror på vet jag ej men det gör mig lycklig även om det bara är tillfälligt, bara att få uppöeva att vakna rätt utvilad är en gåva....

Min Mor och Moster var på besök, vi såg Idol tillsammans och samtidigt satt jag på vardagsrumsgolvet och skruvade ihop köksstolarna, det gick väl hyfsat bra men tog sån tid, det var ju femtioelva tusen skruvar och allt till stolen såg ut som en plockepinn hög när jag öppnade kartongen, redan där började jag känna mig stingslig och sen var det dags för köksbordet som inte alls ville, där brast mitt tålamod,

 jag fräste osensuellt till Mamma och Moster som en liten spottkobra, och ett av bordsbenen hade jag god lust att slå i huvudet på grundaren till denna möbel eller åtminstone bara kasta ut alla delar genom fönstret och så var det problemet löst för stunden..men jag kom till sans och tjurade på med att skruva...och skruva...och skruva...så skam den som ger sig, nu är mitt köksbord och stolar på plats...pust och stön....

Vad har jag mer gjort? jo utforskat brun utan sol spray och det gör jag inte om igen, jämn och fin färg my ass att det blev, nu ser jag ut att ha en hudsjukdom och får dras med ett par dagar till men jag menar kan något gå fel så klart det ska göra det liksom =)

Idag körde jag ben på gymmet och sen Bodypump pass, svettades som en gris i vanlig ordning, men grymt skönt, blir lika förvånad av den härliga känsla som uppstår efter varje träningspass..UNDERBART!

Nej nu ska jag krypa ner i min härliga underbara säng, ligga och beundra stjärnhimlen och lyssna på en go låt!

Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0