Släck alla ljus, tänd på min kropp,Gör vad du vill här på vågornas topp,Dansa på min mage, ryck mig i min svans,Säg inte nej, det här är vår chans...



3 Generationer =) Mor, jag och Alice <3

Haft min första familjemiddag i min nya lya idag, hur mysigt som helst, kul att Mor och Syster tror jag tagit knark för att jag var så knasig och skratta och bara prata tok, tror de umgåtts med mig för lite, de borde ju veta att jag är ju så här, high on life när jag mår bra! =)
Så mysigt att vara med sin familj, det är kärlek <3
Syrran är så mysig, även fast hon ska låna alla mina favoritgrejer, det hör liksom till, hoppas bara att sakerna hittar hem så småningom =) men klart Syrran ska låna, det är ju ett bevis på att jag har bra smak =)

De här två nätterna har gått finemang att jobba men man blir sliten i efterhand, men nu är det gjorda, min arbetskvot är avklarad för denna månad, sista veckan behöver jag inte bekymra mig alls för, har det jag behöver, skönt, men snart är det en ny månad och ny jakt på timmar, huva vad jag vill ha trygghet och stabilitet i vardagen, kan man få begära det kanske? nej trodde inte det heller, men jag kämpar på... någon gång måste det lossna även för en Michaela....



Blir tidig kväll för mig, ska upp med tuppen och jobba imorgon, ska träna, övningsköra och sen på ett inredningsparty, blir full rulle hela dagen, ska bli trevligt, har upptäckt att sista tiden har bestått av sjukt mycket skratt, helt underbart att riktigt få tokskratta, var länge sedan det var så här ofta och sammanhängande... sen finns det sjukt roliga människor i ens omgivning =) som förgyller tillvaron....

Talsvårigheter, myror i brallan, spray tan, vaxning, stjärnhimmel, Thomas Ledin, Idol, djupa funderingar, LillSauk, skratt, galenskap, familjemiddagar, nystart, små trosor, spräckta brallor, Helex, vänner, gemenskap... det är mycket nu :)





Me and Sis <3 Helsingfors trippen kommer alltid vara klockren, vår familjesemester...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0